شناسه خبر : 102754
دوشنبه 23 مرداد 1402 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید مدافع حرم عراقی | می‌خواهم بدنم تکه تکه شود و سر از تنم جدا شود

وصیت شهید مدافع حرم عراقی | می‌خواهم بدنم تکه تکه شود و سر از تنم جدا شود

فاش نیوز - خدایا می‌خواهم تا شهادت را روزی من قرار دهی، شهادتی که در آن بدنم تکه تکه شود و سر از تنم جدا شود و تشنه لب بمیرم و سه روز بدنم در بیابان زیر آفتاب سوزان بماند تا شاید بتوانم با امام حسین(ع) همدردی کنم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، جنگ تکفیری ها با ملت عراق و سوریه علی رغم خرابی ها و جنایاتی که در پی داشت برکاتی نیز همراهش بود که در تاریخ اسلام دوران درخشانی را رقم زد. یکی از این برکات وحدت قوای اسلام در ممالک اسلامی و روشنگری مردم جامعه این کشورها بود. شهید مقداد عزیز رحیم از نیروهای مردمی گروه انجباء بود که در برابر تروریست ها همراه رزمندگان دیگر قد علم کرد و سرانجام نیز به شهادت رسید. او در وصیت نامه خود می نویسد: 

«برادران مجاهد! راه مقاومت اسلامی که به خون شهدا مزین شده است را ادامه دهید و آگاه باشید که این راه پر عظمت نیازمند به بسیاری از ایثار و فداکاری‌هاست. از این رو نَفس خود را به تحمل سختی‌ها و مشکلات عادت داده و در جهاد یکصدا و یک نفس باشید تا بنایی پولادین به نظر برسید.

خدایا به حق محمد و آل او از تو می‌خواهم تا شهادت را روزی من قرار دهی، شهادتی که در آن بدنم تکه تکه شود و سر از تنم جدا شود و تشنه لب بمیرم و سه روز بدنم در بیابان زیر آفتاب سوزان بماند تا شاید بتوانم با امام حسین(ع) همدردی کنم.

وصیت‌‌ شهید مرتضی عطایی| ثواب این کار هدیه به کسانی که در تشییع ام شرکت می‌کنند

پدرم! از تو، مهر و محبت و اخلاص را آموختم و همچنین صبر و ایمان به خدا را. پدرم! من در تو مرد صبوری را دیدم که جز خداوند از هیچ کس و هیچ چیز نمی‌ترسید. شاید نتوانم با کلمات ناقصی که استفاده می‌کنم، علاقه‌ام را ابراز کنم، ولی بدان که تو با قلبی سرشار از عشق و محبت به خداوند و پیامبرش رخت از این دنیا بربستی و این همان چیزی است که من را به صبر در برابر سختی‌ها سوق داد.

از خداوند می‌خواهم که دیدار ما در حالی به زودی زود اتفاق افتد که در مجاورت دوستان و اهل بیت(ع) قرار بگیرم. من متواضعانه از تو می‌خواهم که مرا ببخشی. مادر عزیزم! بگذار اشک‌هایت را پاک کنم تا این به مانند سپری باشد برای من در جنگ. اشک‌هایت را بر پیشانی من بمال که این همان مدال عزتی است که در جنگ با خود حمل می‌کنم.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi